דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים סלון כלות? 

מאת    [ 03/05/2015 ]

מילים במאמר: 599   [ נצפה 1620 פעמים ]

מתחתנת? מזל טוב! אחרי שהטבעת נשלפה והאופוריה קצת שככה, הגיע הזמן להסתער על שלל הסידורים והמשימות שנערמות לפנייך, בדרך לחתונה המושלמת. אחת ההחלטות החשובות שתעשי היא לבחור סלון כלות מעולה ומפנק, שיהפוך אותך לנסיכה מהממת.

הסלון הנבחר צריך לדאוג לך לשמלת כלה שתהיה תפורה בשלמות למידות גופך, לתסרוקת, איפור, מניקור, פדיקור ועוד. כל השירותים האלו מרוכזים תחת קורת גג אחת, כדי לחסוך לך זמן והתרוצצויות מיותרות.

עם זאת, כמו שאת בוודאי יודעת, היום יש אינספור סלוני כלות וקשה לבחור את הסלון המושלם. איך תבחרי סלון כלות מוצלח ותחסכי לעצמך זמן ועוגמת נפש מיותרת? צירפנו לך כמה פרמטרים שעלייך להתחשב בהם, כשאת מחפשת סלון כלות:

המלצות
מחקר מקדים הוא חשוב מאוד. בקשי המלצות מחברות וקרובות משפחה, קבוצות ייעודיות בפייסבוק, פורומים ואתרי חתונות. סלוני יופי שאת מעוניינת בהם אך "זכו" לביקורות שליליות, צריכים להדליק לך נורה אדומה.

בחירת שמלת כלה
החלטת לבחור בסלון כלות שמציע גם שמלות כלה? חסכי לעצמך זמן יקר וכתותי רגליים. גלשי באתרי סלוני כלות ובדקי שהסגנון של השמלות אכן לטעמך. ישנם סלונים שמציעים שמלות קצפת, אחרים מציעים שמלות וינטאג' וכו'...בנוסף, במידה ויש לך דרישות מיוחדות (שמלה במידה גדולה במיוחד וכו'), כדאי לוודא שסלון הכלות אכן מחזיק בשמלות מתאימות.

מאפר מקצועי
וודאי מראש, כי המאפר בסלון הכלות אכן מומחה באיפור כלות. זכרי כי איפור כלות צריך להחזיק מעמד במשך שעות על גבי שעות: גם בצילומים המקדימים תחת השמש הקופחת/הגשם השוטף, גם בקבלת הפנים עם נשיקות דביקות מדודות, גם בחופה בזמן שאת דומעת מהתרגשות וגם בזמן הריקודים, כשאת משתוללת ומזיעה.

כנ"ל לגבי מעצב שיער. עלייך לזכור שתסרוקות נוטות להתפרק תוך כמה שעות בגלל לחות וחום, לכן בדקי מראש שמדובר במעצב שיער מנוסה.

סלון הכלות אמור לספק לך איפור ותסרוקת ניסיון.

קרבה פיזית ונגישות
מאחר ותתבקשי להגיע לסלון הכלות לא מעט פעמים (איפור ניסיון, תסרוקת ניסיון, מדידות וכו'), כדאי שתקדישי מחשבה גם לקרבה הפיזית ולנוחות ההגעה אליו. מתכננת להגיע בתחבורה באוטובוסים? וודאי שהמקום נגיש לתחבורה ציבורית. מתכננת להגיע ברכב? וודאי שיש חנייה סמוכה ונוחה.

אוכל
נכון שביום החתונה, הדבר האחרון שכנראה יתחשק לך הוא לאכול. עם זאת, אין ברירה, אם את לא רוצה להתעלף בחופה, את חייבת להכניס משהו לפה. כדאי לברר מראש, האם סלון הכלות יפנק אותך בארוחה טעימה ביום החגיגי. אם לא, האם יש בו מטבחון מאובזר במיקרוגל.

כלות נוספות
חשלי את עצמך ותתכונני נפשית כדי שלא תופתעי ותתאכזבי: רוב הסיכויים שביום חתונתך, תגלי שיש עוד כלות שמתארגנות בסלון מלבדך. כדאי לבדוק מראש כמה כלות מתארגנות בתאריך החתונה ולוודא שהמקום לא צפוף ודחוס מידי בשביל כולן.

יחס הצוות
האם את מרגישה שהצוות אדיב, קשוב לצרכייך ומשקיע בך את המקסימום? יחס מזלזל עשוי להביא אותך על סף דמעות ולהרוס לך את היום המיוחד, יום שבו את גם ככה לחוצה ומתוחה.

מחירים
לרוב, סלוני כלות מציעים דיל שהוא זול יותר מאשר לשכור כל איש מקצוע בנפרד. עם זאת, וודאי מראש שהדיל שאת מקבלת כולל את כל מה שאת צריכה, כמו שמלת כלה, אביזרים (תכשיטים, הינומה, כפפות וכו'), תסרוקת, איפור, מניקור ופדיקור, טיפולי יופי למלוות שלך (שיער, תסרוקת, ציפורניים) וכו'.

בנוסף, אל תתביישי להתמקח ולהוריד את המחיר. יש שפע כל כך גדול של סלוני כלה, שאין סיבה שלא יסכימו להוריד מסכום העסקה שדורשים.

לסיום, אנו ממליצים להשקיע במחקר מקדים על סלוני כלות. בנוסף, אם את מהבנות שנוטות להתלבט (הרבה), כדאי שתגיעי למקום עם מלווה שאת סומכת עליו, שהוא גם החלטי במיוחד ויסייע לך לבחור סלון כלות – מבלי "להתקשקש" יותר מדי.  

אמן איפור וסלון לכלות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב